Ma 2024. 04. 16.,
Csongor napja van

Utazz el! Éld át! Írd meg!

EXPLORERS WANTED! Keressük a világ legbátrabb utazóit, legvadabb fotóit / videóit, legvagányabb bloggereit. Jelentkezni az info@explorergroup.hu e-mail címen lehet.

A felfedezők köztünk vannak!

farkasv blogja

• strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 0.

Némi szél, egy kis hóval

Napok óta a meteorológiát hallgattuk, miközben készültünk az idei Alacsony Tátra túránkra. Minden adó azt szajkózta, hogy ez lesz az első olyan hétvége, ahol igazi tavasz lesz. Igaz, hozzátették, hogy egyes helyeken, főként a Tára környékén előfordulhat némi szél, egy kis hóval.

Mecseki túra (fedezzük fel Magyarországot)

Gyors reggeli, szütyő a vállon, és már az utcán lépkedtünk a jelzéseket figyelve. A túraösvényre kanyarodva vigyázni kellett, mert a falut villanypásztor veszi körül, hogy a nagyobb testű négylábú szomszédok ne garázdálkodjanak az amúgy vendégszerető helyiek portáján.

Vihar után közvetlen

Gyakorlatilag Az autó hátsó ülésén ébredtem. A visszapillantó tükörből szemembe sütöttek a felkelő nap első sugarai. Hunyorogva néztem ki a fejemből, és a tükörben a mögöttünk jövő kocsik sziluettjét figyeltem a vöröses ég ölelésében.

Zempléni túra (fedezzük fel Magyarországot)

A lágy szellő finoman játszadozik a Zemplén magas fáinak leveleivel. A völgyekben megragadt hajnali pára lassan elillan a vakító meleg napsütésben. István várnagy szakállas arcával az ég felé néz, imát mormol magában, amíg fénytől hunyorgó tekintetével követi a nap korongját átszelő sólyom röptét.

Schneeberg

Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez... Még akkor is, ha az erőnlét hagy „némi” kívánnivalót maga után. Így történt, hogy szombat hajnalban útra keltünk, hogy újabb kísérletet tegyünk a Schneebergen. Kis autózás után megérkeztünk Losenheimbe, felkaptuk a bakancsokat, és irány előre. Pontosabban a sípályán felfelé.

Hétvége Suapeban

A nap magasan járt a természetes korallzátonnyal védett öböl felett, amikor a spanyol vitorlás hangos csobbanással horgonyt dobott. A párás, meleg levegő izzasztja a matrózokat, miközben a csónakokkal a part felé eveznek. Az első csónak orrában ülve az ember szeme elé paradicsomi látvány tárul.

XVI. gerinctúra az Alacsony Tátrában

Hagyományőrző módon fogtunk bele az előkészületekbe. Nagy csapatunk szépen fogyatkozott, ahogy közeledett az indulás időpontja. Kificamodott térd, nem kivehető szabadság, egyéb technikai probléma zsugorította az indulók létszámát. Végül az idén öten vágtunk neki az Alacsony Tátra nyugati gerincének.

Brothers szafari

Hajóra szálltunk, és egy hétig ki se tettük a lábunk a szárazföldre. Déli szafarira mentünk a Brothers szigetek cápákban gazdag élővilágához. Már az első vízbelépés izgalmakat hozott, hisz pont egy méretes gitárcápát leptünk meg társaságunkkal. Lustán úszkált alattunk, ügyet sem vetve ránk.

Egyszer csak Rovinjban

Tulajdonképpen PAG-ra indultunk, de mire kettőt fordultunk (és egyet merültünk) mér úton voltunk Rovinj felé. Persze tanulságként elmondható, hogy nem árt ha írásban tisztázottak előre a feltételek és a számok, mert a ’’haveri alapon majd elrendezzük’’ most lesre futott.

Recifei karnevál

Egy elképesztő város elképesztő bulija a Recifei karnevál. Persze mondják sokan, hogy a Riói az igazi. Nem! Egyáltalán nem. Míg Rióban egy egyre inkább erotika kiállításra emlékeztető felvonulás zajlik, addig Recife megmaradt az alapkoncepciónál: világméretű buli. Amíg a szem ellát, hömpölygő emberáradat. Mindenki zenél, aki nem az meg táncol.

Sorry, you need to install flash to see this content.