Ma 2024. 04. 27.,
Zita napja van

Utazz el! Éld át! Írd meg!

EXPLORERS WANTED! Keressük a világ legbátrabb utazóit, legvadabb fotóit / videóit, legvagányabb bloggereit. Jelentkezni az info@explorergroup.hu e-mail címen lehet.

A felfedezők köztünk vannak!

Blogs

• strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
Uraltúra blogja
14 nap - Itthon

Kilenc óra előtt ébredve a benzinkút internetkávézójában vettünk magunkhoz egy presszókávét és töltöttük fel azóta megírt regényünket, és nekilódulva utolsó szakaszunknak elhagyva Csehországot, Szlovákián át Rajkánál léptünk be hőn szeretett kis hazánk területére.

13 nap - Egyenesen át Polskán

Reggel Tufa jó nomád módjára a kis tó partjára indult fürdeni, míg Rizsa reggeli cigaretta és energiaital koktélját fogyasztva próbálta magát összeszedni az induláshoz. Természetesen a kocsiból kikászálódáskor jött arra egy tömött turistabusz, akik mosolyogva nézték a két kócos, álmos fejű, szakadt utazót.

12 nap - Határtortúra

Tufa reggel fél 9-kor riadt meg, és szokásos sietős tempójában próbált életet lehelni Rizsa még félálom üzemmódban működő lelkébe. Rizsa már rutinosan engedett az erőszaknak, és megpróbált úgy csinálni mintha már nem aludna tovább. Gyors összepakolás, búcsú a fürdőszobától – ilyet már nem látunk, csak otthon.

btakats blogja
Letelepedésem rövid története...

Enyhén másnapos érkezés Tofo-ra, majd véletlen találkozás azokkal a holland bringásokkal, akikkel Nairobiban múlattam az időt első afrikai napjaimban. Búvárközpont látogatás, majd egy váratlan döntés után,fáradtan irány a fullmoon-party. Sörök, helyi tömény-happy hour, majd helyi tömény redbull hour, tánc, tánc... Ilyesmi.

Vilanculos - Zombi és tengerpart

A Dreheres-kocsival hamarosan megérkeztem a városkába, kis utcák, rendezett épületek, mosolygó helybéliek. Nem mondom, már-már meglepően vidám hangulatú volt minden, mintha nem is Afrikában lennék, s mindezt úgy, hogy sikerült mindennek 100%-ig afrikainak maradnia.

Sörtől sörig, avagy kamionstoppal Mozambikban

Ott tartottam a történetemben, hogy éppen elkezdtem volna szállást keresni az éjszakára egy unalmas buszút után, amikor... amikor meghallottam, amint egy helybélinek tűnő férfi arról beszélt valakivel, hogy Maputo, a főváros felé tart. Gondoltam, hogy veszíteni nem veszíthetek semmit, ha megkérdezem, mégis hogyan gondol még aznap elindulni, mikor buszok csak hajnalban indulnak.

magashegyek.hu blogja
Pont az i-re - Alpok 4000+

Itthon már nagyon vártak haza, így egy töredelmes vallomást – "...nem, még mindig nincs vége és még mindig nem megyünk haza…” – követően rögtön másnap visszagurultunk Valtournenche-ba.

Ahol a hegymászás kezdődik - Alpok 4000+

Másnap még jócskán sötétben, de szép, holdfényes éjszakában indultunk.

Hely az Isten háta mögött - Alpok 4000+

Sokáig vitáztunk, hová is menjünk. Sajnos, időnk végéhez közeledtünk, és tudtuk, hogy Courmayeurből már csak egy felmenetre van időnk.

ALCEDO
Némi szél, egy kis hóval

Napok óta a meteorológiát hallgattuk, miközben készültünk az idei Alacsony Tátra túránkra. Minden adó azt szajkózta, hogy ez lesz az első olyan hétvége, ahol igazi tavasz lesz. Igaz, hozzátették, hogy egyes helyeken, főként a Tára környékén előfordulhat némi szél, egy kis hóval.

Mecseki túra (fedezzük fel Magyarországot)

Gyors reggeli, szütyő a vállon, és már az utcán lépkedtünk a jelzéseket figyelve. A túraösvényre kanyarodva vigyázni kellett, mert a falut villanypásztor veszi körül, hogy a nagyobb testű négylábú szomszédok ne garázdálkodjanak az amúgy vendégszerető helyiek portáján.

Vihar után közvetlen

Gyakorlatilag Az autó hátsó ülésén ébredtem. A visszapillantó tükörből szemembe sütöttek a felkelő nap első sugarai. Hunyorogva néztem ki a fejemből, és a tükörben a mögöttünk jövő kocsik sziluettjét figyeltem a vöröses ég ölelésében.

Kundermann: innen-onnan
Thaiföld - az első hetek

Új-Zéland - a kezdetek

Megint összepakoltunk. Két hátizsák és némi kézipoggyász, hogy kezdetét vegye a kaland. Hosszú repülés után érkeztünk meg Új-Zélandra. Egy hónapos utazás közben összegyűjtött élmények, tapasztalatok és kalandok olvashatóak itt.

Szamoa - visszatérés a Paradicsomba

Miért éppen India?
Második nekifutásra

Második felvonás: amelyből kiderül, hogyan tettem szert munkára és mit is csinálok.

Első évad, első rész

Nos, itt épp nincs áram és zseblámpával világítom meg a billentyűzetet, hogy megírjam nektek a trópusi kalandok első fejezetét.

"Miért éppen India?"

Áram és internetellátástól függő gyakorisággal megjelenő estimese azoknak, akik még nem unják, hogy mások kalandjait olvasgassák.

Avagy miért is maradjunk otthon?

Bevezetésféle

Tajbor blogja
Az első heteim Strasbourgban

Hát szóval kemény két héten vagyok túl ez nem az amire vágyik az ember amikor eldönti, hogy kiköltözik. Mindjárt a kiút maga eléggé hosszú volt es igazság szerint eseménytelen. Teljes hosszában autópálya, ami eléggé unalmas, de végül is 1300 km, amit sikerült 11,5 óra alatt teljesítenem, úgy hogy 1 órát dugóban álltam Kalsruhe mellett ahonnan Strasbourg már szinte látótávolságban van.

Irány Nyugat-Európa

Hát hol is kezdjem a történetem. Talán ott kellene, hogy biológusként szereztem diplomát és 2 éve szereztem meg a doktori fokozatot. A szakmámban mindenkinek erősen javasolt pár évet külföldön tölteni, mert itthon csak ezek után tudsz sikeresen pénzt szerezni a kutatásaidra.

Hidd el, ez Delhi!
Interjú a szerzővel

India nem hagyja elfelejteni magát...

Utóélet

kcsaba blogja
A Balatontól a Bajkál-tóig

Jún. 27-én reggel 8-ra terveztük az indulást. Búcsúzás, kávé és rajt, de nehézkes az elválás..

Sorry, you need to install flash to see this content.