Ma 2024. 05. 08.,
Mihály napja van

Utazz el! Éld át! Írd meg!

EXPLORERS WANTED! Keressük a világ legbátrabb utazóit, legvadabb fotóit / videóit, legvagányabb bloggereit. Jelentkezni az info@explorergroup.hu e-mail címen lehet.

A felfedezők köztünk vannak!

magashegyek.hu blogja

• strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /home/ecomedia/public_html/travel.explorerworld.hu/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 0.

Pont az i-re - Alpok 4000+

Itthon már nagyon vártak haza, így egy töredelmes vallomást – "...nem, még mindig nincs vége és még mindig nem megyünk haza…” – követően rögtön másnap visszagurultunk Valtournenche-ba.

Ahol a hegymászás kezdődik - Alpok 4000+

Másnap még jócskán sötétben, de szép, holdfényes éjszakában indultunk.

Hely az Isten háta mögött - Alpok 4000+

Sokáig vitáztunk, hová is menjünk. Sajnos, időnk végéhez közeledtünk, és tudtuk, hogy Courmayeurből már csak egy felmenetre van időnk.

Egy nemzeti zarándokhely - Alpok 4000+

A Fogról való lejövet utáni reggel András már kora reggel kezdett macerálni, hogy mi lesz a következő állomásunk.

Fog vagy bagoly? - Alpok 4000+

Igazi pihenő nélkül, előző túránk másnapján indultunk tovább.

Végre jó időben! - Alpok 4000+

Augusztus 1-én végre ismét el tudtunk indulni. Az Aiguille de Bionnassay csúcsot, és a Dome du Goutert akartuk megmászni - és meg is másztuk.

Dent d'Hérens - Alpok 4000+

Legutóbbi híradásunkat követően arra az álláspontra jutottunk, hogy a Dent d’Hérens-t másszuk meg.

Kitett gerinceken és gleccserhasadékok között - Alpok 4000+

A Sella házban töltött éjszaka után gyönyörű tiszta időre ébredtünk reggel 4-kor.

Kezdődő tortúra – Alpok 4000+

Másnap egész nap szakadt az eső, s bár volt egy kósza ötletünk, hogy délután ismét felmegyünk a Rossi Volante nevű bivakházba, elég hamar elvetettük.

Így kezdődött - Alpok 4000+

- Könyvet kéne írni. - Mondtam ki hangosan az ébresztő gondolatot egy júniusi hétfő reggel.

Sorry, you need to install flash to see this content.